Filmat webinar: HÄLSOKULTUR och personlig hållbarhet

->> LÄNK: FILMAT WEBINAR FRÅN 13/10 2022 (Öppet t o m 31/12 2022)

KORT OM WEBINARIET

Målet med arbetsmiljöarbetet i en organisation handlar om att främja hälsa. Men vad är hälsa egentligen och hur ska vi göra för att nå dit tillsammans?

Ta del av ett smakprov speciellt framtaget för Marknadscheferna. Låt dig inspireras av en av sveriges främsta föredragshållare Tommy Wilén.

För att må bra i framtidens hybrida och gränslösa arbete behöver vi tillsammans skapa en hälsokultur, där vi går djupare och faktiskt förändrar hur vi arbetar för en långsiktig personlig hållbarhet.

I detta webinar framtaget speciellt för Marknadscheferna tittar vi på saker som: arbetstempo, stress, återhämtning under arbetstid och rätten att koppla ner sig på fritiden.

För hälsa idag behöver handla om så mycket mer än bara fysisk hälsa – om hur det känns i kroppen. Hälsa behöver också handla om hur det känns i huvudet och hur det känns i hjärtat.

Om Tommy Wilén

Tommy Wilén är leg. naprapat och en av Sveriges roligaste och mest uppskattade föreläsare inom arbetsmiljö och hälsa.  Med sin akademiska bakgrund och jordnära syn på hälsa ökar Tommy medvetenheten för att skapa och befästa hälsosamma vanor, både för dig som individ och i hela din organisation. Anmäl dig till detta smakprov på föreläsningen redan idag!

Vill du ha kontakt med Tommy Wilén?

Webinaret är genomfört i samarbete med Athenas Talarförmedling. Ta kontakt om du vill boka Tommy som föreläsare eller konsult. Maila till Carolina Ekstedt på Athenas: caek@athenas.se.

->> LÄNK: FILMAT WEBINAR FRÅN 13/10 2022 (Öppet t o m 31/12 2022)