Filmat webinar: Alla pratar om TID – Jobba smartare och frigör tid!

Filmat 12/9 2024 (55 minuter)

Arrangör/partner: PaceLab & gr8 meetings

Häng med på detta webinar som handlar om en av de hetaste frågorna just nu om hur vi kan frigöra tid för att få fokus på det som skapar värde. Under denna timme får du bl.a. ta del av 4 Day Week’s studier hur över 700 företag och organisationer lyckats gå ner till 4 dagars arbetsvecka och bibehålla lön och resultat.

• Få en inblick i 4 Day Week’s global forskningsresultat från 700+ verksamheter.

• Ta del av forskningsledaren Lena Lid Falkman från Handelshögskolan i Stockholm/ Karlstad Universitet vad Sveriges studie fokuserar på.

• Lärdomar från svenska pionjärföretag som infört en kortare arbetsvecka.

• Ni får konkreta tips och metoder för ökad produktivitet och effektivitet som frigör tid.

Om föreläsarna

Anna-Carin Alderin, från PaceLab, driver förändring genom att stärka team och individer till hållbar prestation.

Som Nationell Partner för 4 Day Week Global leder hon ett forskningsprojekt tillsammans med svenska universitet om smartare arbete som frigör tid.

Tidigare karriär på IKEA som varuhuschef, global kommunikationschef för People & Culture och VD för IKEAs första sociala bolag.

Micke Darmell, från gr8 meetings, har varit professionell föreläsare i 18 år och skrivit 8a böcker. Micke hjälper organisationer att frigöra tid genom en tydlig intern kommunikation och genom att skapa en hållbar möteskultur.

2020 fick han event- och mötesindustrins största individuell pris, Narrenpriset, med motiveringen ”få personer har förändrat möteskulturen i Sverige som Micke”.

Micke Darmell, gr8 meetings
Anna-Carin Alderind

LÄNK – > SE FILMAT FÖREDRAG HÄR (55 minuter)